Bølle&Frøet Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Er det du som var på "Bli gravid" og "sliterne" for lenge siden? Synes jeg kjenner igjen nicket ditt....
Rose69 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hei! Ja, DET er lenge siden det! :-) Da vare jeg Rose 35...og 36...tiden flyr..hehe. Har du skiftet nick?? Eller r d jeg som har dårlig hukommelse (det er vel helst det siste tenker jeg) Håper du har d bra!
Bølle&Frøet Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Det er ikke så rart at du ikke husker meg. Jeg var ikke så aktiv på sidene, men leste en del på de. Synes bare at det var så koselig at du endelig har fått en baby!
Rose69 Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Ja, var ganske ivrig på Bli gravid ja..Slukte alt om eggløsning, ta tempen, osv osv.hehe. Det er helt fantastisk å være mor.Vi koser oss :-) Det er en utfordring å være mamma, men utrolig spennende.Nå har han fyllt 3 mnd og ting skjer hele tiden nå.Deilig også at sommeren står for tur. Håper alt står bra til med deg og din lille :-) Har alt gått bra hittil? Vi holder på med å legge han tidligere om kvelden nå, og det går ganske greit.Men det medfører at han våkner tidligere om morgenen...og mamma får ikke sove så lenge hun vil..hhrrrffmm...men jeg får fri om kvelden ihvertfall! Ha en fin dag!
Bølle&Frøet Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 Her går alt strålende ja. Knøtten er 7 1/2 mnd, så tiden flyr i raser fart.... Nå har vi gode rutiner, som både vi og lille Fredrik er fornøyd med. Det godt med litt "fri" på kveldene.Det er uten tvil en stor opplevelse å være mor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå