Gå til innhold

Uff, ligg stille lille venn!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så utrolig sliten av alt livet i magen! Når jeg gikk med førstemann var det liksom bare kos med alt livet i magen. Denne gangen bærer jeg på en skikkelig turbo. Er jo kos med "liv og røre" nå også... Men det er liksom HELE TIDEN!! Fem uker igjen.. Trodde det skulle være litt mindre bevegelser når de fikk dårligere plass. Men ikke her nei, her blei det bare dårligere plass og en bæbis som sytter enda hardere.. Vondt å sitte, vondt å ligge.. Føler bare hun sparker meg i ribeina og hoftebeina og overalt.. Våkner flere ganger hver natt og får ikke sove igjen, og hu kan holde på i timer....

Uff ja det var dagens syting. Og virker sikkert grusomt å være "lei" alt livet i magen. Men nå vil jeg bare at min kjære lille der inne skal ligge litt stille!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he har det akkurat like dan, er liv hele tia, aldri pause og har kjent liv siden uke 14. forrige gang var det en rolig unge som ikke ga mange sparka men denne gang er det annerledes.

lurer fælt på om det blir like aktiv når hun kommer ut, blir litt å henge fingra i da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...