rødhette* Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hvis du ikke har på lue, blir du nemlig forkjøla. Blir du forkjøla må du hviske, og de som hvisker, de juger. De som juger, de kommer i fengsel, og de som kommer i fengsel, de kommer til å drive med narkotika. Og de som bruker narkotika, de dør! Så glem for helvete ikke lua!
rødhette* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg også hehe Fikk den på sms fra ei god venninne i stad Måtte dele den med dere andre også, siden den var så bra
Gjest Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Hehe....morsom altså! Fikk den jo på sms av deg da rødhette* :-)
rødhette* Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 ja, sendte til en del av kontaktene mine... Kan ikke sitte på sånne morsomme mld uten å dele med andre.. må gjøre som hun som sendte den til meg, og dele med andre
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Lærte den litt annerledes da jeg var liten.. Hvis du ikke har på lue, blir man forkjøla. Blir du forkjøla må du hviske, og de som hvisker, de juger. De som juger, de er dumme og de som er dumme kommer i fengsel, og de som kommer i fengsel, de blir homo og de som er homo, de får aids og de som har aids, de dør... Så glem for helvete ikke lua!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Jeg må si at jeg skjønner ikke humoren her. Hva er det som er morsomt/bra med den der???
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 En fjær som blir til 5 høns. Dersom man dra direkte sammenheng mellom lua og narkotika og at en dør, så gir det ingen mening, Meeen, ved å dra den ene konklusjonen etter den andre, klarer dikter på fortreffelig vis å få det til å bli livsviktig å bruke lue ellers dør man av det!! Morsomt!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Syns ikke det er morsomt og får det heller ikke til å bli morsomt jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Konklusjonene er jo helt på tryne, så derfor blir det bare ikke morsomt. De som lyver kommer i fengsel? Litt vel søkt kanskje? Kommer man i fengsel så blir man homo??? Nei dette var VIRKELIG ikke morsomt!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Ærlig talt! Det er jo ikke bokstavlig! Alle vitser er jo illustrerte, ikke nødvendigvis helt korrekte! Slutt å tenke som en gammel uttørka jomfru!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 Er jeg en gammel uttørka jomfru fordi jeg ikke syns at dette var morsomt? Jeg skjønner at det ikke er bokstavelig, men det er ikke morsomt. Det finns ikke morsomt. Og jeg skjønner ikke at en hel haug med dibbere kan syns det heller. Jeg sitter igjen som et stort spørsmålstegn og lurer på om det er noe jeg har gått glipp av her, om det er noe jeg ikke har skjønt med denne vitsen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Det er noe du ikke har skjønt med vitsen, ja! POENGET!!! HAHAHA!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 Hvorfor var det morsomt da? Det er jo nettopp det jeg har sagt hele tiden, jeg skjønner ikke poenget! Forstår ikke hvorfor dette er morsomt! Det blir nok alt for enkelt for min del tror jeg.
Babyfacepsycho Skrevet 15. april 2007 #18 Skrevet 15. april 2007 Er jo litt latterlig at 2 anonyme skal sitte og krangle om en sån ting som det her da. Noen synes det er morsomt andre ikke. Sånn er det bare. Smaken er som baken. Og ikke er det noen som skulle ta ille ved seg av at dere sier at vitsen dems ikke er morsom heller så dere kan jo bare skrive med nicket deres og stå for hva dere mener. =) Ha en fin natt videre.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #19 Skrevet 15. april 2007 Enda et intelligent innlegg fra marie_85. Takk for ditt innspill, du formidlet informasjon her som jeg ikke var klar over i utgangspunktet. Apropos det å signere med nick og stå for hva man mener, kan ikke huske at du var så flink til å stå for det du mener ang. vellinginnlegget? Og hva med det andre innlegget ditt som du signerte anonym, så svarte kai, så svarte du igjen og glemte anonymknappen... Maken til tull!
Babyfacepsycho Skrevet 15. april 2007 #20 Skrevet 15. april 2007 Forskjell på og skrive som anonym fordi man lurer på noe flaut og det og skrive som anonym fordi man bare vil klage på andre. Men nå gidder ikke jeg sitte her og krangle med deg. Ha en fin natt. =)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #21 Skrevet 16. april 2007 Syns ikke selve vitsen var morsomt men denne debatten var veldig morsom!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. april 2007 #22 Skrevet 16. april 2007 hehe- artig vits Og ikke desto mindre artig er det at folk får seg til å krangle om den! hihihi
Gullemor Skrevet 16. april 2007 #23 Skrevet 16. april 2007 rødhette*: Unnskyld at jeg sendte den vitsen til deg på sms! *knis*
Gullemor Skrevet 16. april 2007 #24 Skrevet 16. april 2007 Oi! Ble jeg IKKE anonym?? Hehe! *fnise litt til*
rødhette* Skrevet 16. april 2007 Forfatter #25 Skrevet 16. april 2007 Hehe Man skal da aldri unnskylde seg for å gi noen en god latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå