1jente+1spire Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Noen som vet hva dette er et tegn på...? mens murringer i magen av og til om dagen, og kvalme byer om natta (eller når jeg ligger)?
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Ikke vet jeg hva det er desverre, men jeg har det akkurat sånn. Mensmurringer som kan komme å gå når som helst, og veldig kvalm om jeg legger meg nedpå litt. Bruker tre puter nå for å få hodet høyt! Håper ikke det er noe "mot normalt"...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 det der med kvalme når dere ligger kan jo være det der "vene kava" sayndromet ( husker IKKE hva det het akkurat nå det syndromet) men det er i allefall at livmoren trykker på hovedpulsåren som går i ryggen, og klemmer den så blod gjennomstrømningen blir dårligere. da kan du bli uvel, som svimmel og kvalm .... kan hjelpe å ligge på siden eller delvis på siden......... hm... ja.... mensmurringene kan jo være livmoren som vokser?? vet ikke jeg, men det er vanlig å kjenne litt der nede i løpet av et svangerskap... hehe:) nå vet jeg det!!!! det er tegn på at du er GRAVID!!!!!!!!!!!!! hehe:))
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Ååååå... det er det det er, gravid ja. Takk:) hi, hi.....
gutt+jente+knøtt Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Har lest at både kvalme og mensmurringer kan være tegn på modning av livmorhalsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå