Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 sa mannen min til meg i dag :/ vi har kun hatt sex 4 ganger siden fødselen for 3 mnd siden. jeg synes det er vondt, og har ikke lysten i det hele tatt..
Zupermam Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 herregud for en lamming! Vel, kanskje han bør gjøre noe med seg selv slik at du blir lysten på sex da! Det har han kanskje ikke tenkt på...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 det va en ting han kunne holdt for sæ sjøl gitt.. her va det ingenting før det va gått over 3 mnd før følte mæ ikke klar.. syns du bør si fra t han at sånnt prat skal man ikke finne sæ i når man e i et forhold å ialle fall ikke nå det e bare 3 mnd sia du har født.. send han hit så skal æ finne ei risbuska å klapp han med.. fyrsj
Maisie Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 For en dust! Sa han virkelig det?! Ikke rart det er mange alenemødre med slike mannfolk i verden! Har han ingen medfølelse for at du synes det er vondt? Skulle nesten tro han tror babyene kommer med storken. Makan til ufølsomhet!
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Enig - utrolig ufølsomt! Mannfolk, arrgh.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 uffa meg så trist da... det hadde ikke gubben min turt å si til meg. Da hadde han fått så øra hang rett ut.... har dere det bra ellers i forholdet??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Huff, det var da en grusom ting å si! Utrolig usympatisk og dårlig gjort, og det hjelper iallfall ikke på lysta. Etter fødsel skjer det en del med hormonene i kroppen din, og derfor vil du også kunne bli veldig tørr i skjeden. Det vil også gjøre sex ubehagelig. Så hvis du vil prøve å ha sex igjen, er det lurt å gå til anskaffelse av glidemiddel og bruke det (hvis du ikke allerede har prøvd det). Bruk god tid, sånn at det blir godt for dere begge. Han bør dog skjønne at det ikke nødvendigvis er det første du tenker på. For noen føles kroppen som den samme like etter fødsel, men for andre vil det ta en stund før kroppen er tilbake til "seg selv" igjen, særlig hvis man har måttet sy nedentil. Dette bør han respektere, og faktisk forstå. Uansett er det aldri noe som gjør at utroskap er greit. Et forhold består jo av så mye mer enn sex også. Forresten, så kan du jo tilfredsstille han uten at dere har sex også, hvis du selv ønsker det selvsagt. Mye man kan gjøre med bare munnen eller hendene...
susemor-3 små Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Det var veldig sårende sagt. Han er umoden, utakknemlig og ufølsom. Han har tross alt fått sex 4 ganger, og det er kun 3 mnd siden du fødte. Da har han ingen grunn til å klage. Det er mange menn som pent venter minst 6 mnd før de i det hele tatt får seg noe - uten å klage. De har bare stor respekt for den belastningen kvinnen har gått igjennom fysisk og psykisk i forbindelse med fødselen. Ikke la deg presse til noe du ikke vil. Det er han ikke verdt!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 ja vi har det bra ellers:) han sa det på en tullete måte, men jeg vet jo at han synes det går for lang tid mellom hver gang.. har tilfredstillt han på andre måter et par ganger også. jeg skal reise bort i en uke snart, og han skal være alene hjemme. da skal han ut å feste har han sagt. er redd han skal gjøre noe dumt :/ selv om jeg ikke tror han kommer til å gjøre noe, men det er kanskje ikke så rart jeg blir bekymret etter den kommentaren da? hi
Gjest Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Jeg ville heller ikke har tissen hans inni meg etter fødselen på ei stund. Men vi hadde sex på allternative måter. Går ann det også.... Rart at mann har så veldig lett får å få seksuell fustrasjon, men sånn er det visst bare.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 ja.. det at babyen ligger i senga vår gjør jo ikke saken lettere. det er liksom ikke det samme lenger..
Gjest Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Du må ikke bry deg om at babyen ligger i senga. Babyen sjønner jo ikke no likevel. fin måte å voge han i søvn på det.. haha bare litt humor fra min side...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Lite hyggelig å si av mannen din! For en dust!! Vi har ikke hatt sex siden fødselen i desember, og mannen min har full forståelse.Vi stresser ikke med det.Føler nå at kroppen begynner å bli någenlunde normal igjen og at vi kan gjenoppta sex livet snart. Åpenhet er viktig. Var han virkelig seriøs da han sa det????!! Huff Huff. Trøsteklem til deg!
SpongeBob Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 En mann som får sagt noe slikt tar ikke nok ansvar for ungen(e). Vi er nå oppe i to ganger siden minstemann kom for 10 uker siden, og min kjære har bare gitt uttrykk for hvor imponert han er over at vi har fått til såpass. Nå kan det jo hjelpe at han har vært på reise ti dager med eldstegutten på 2 1/2 år - han kom hjem og mumlet noe om at han omsider forsto hvorfor jeg har vært sliten de siste årene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå