Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en diskusjon gående med sambo, han mener at vi skal kjøpe bilstol (stør. 1 år) av noen venner av oss. Jeg vil kjøpe en ny, men det sier han er bortkastede penger. Hva sier dere? Er det å spare på barnas sikkerhet, eller er det ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere vet at stolen ikke har vært med i en ulykke, er den trygg å bruke.

Vi kjøpte bilstol fra svigerbror, da vi visste den ikke hadde vært med i ulykke og vi ville spare penger. Det er mye man må kjøpe, og da er det greit å spare litt når man kan, synes jeg.

Skrevet

enig med rødhette

Skrevet

Jeg har kjøpt to brukte bilseter av en venninne (fra nyfødt og en til litt eldre barn). Ettersom jeg kjenner henne godt vet jeg at setene ikke har vært med i kræsj og er i god stand. Det ene er også bare brukt noen få ganger. Jeg ville nok ikke kjøpt brukt med mindre det var fra noen jeg kjente. Men jeg syns det er ok så lenge setene er ganske nye og i god stand :-)

Skrevet

Takker for svar. Det er gode venner av oss og vi vet de ikke har vært med i noe kræsj, kanskje sambo skal få denne da:-)

Skrevet

Kan dere heller bruke de pengene dere sparer på noe annet fornuftig til knøttet :)

Er nok av ting å bruke penger på, til de små..

Skrevet

Vi kjøpte også brukt bilstol av noen venner vi stoler 100% på, ville ikke gjort det ellers.

Skrevet

Jeg hadde ALDRI kjøpt brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...