Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Mini her bare rett og slett ELSKER mobilen min. Hun sitter å fikler med den, og dersom jeg setter på mp3 og lar den spille er hun i himmelen.........hun er 16 mnd. Får deres små låne mobilen? Alt for husfreden.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Ja det gjør han:) Jeg er ikke så redd for mobilen min:)
WP-TLogPeanut Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jepp ... hun fikk det når hun var lita.. som jeg ANGRER Har nemlig sånn klapptelefon,og nå har hun lært seg å åpne den..og ringer til hele verden om hun får tak i tlf Er litt stress da,for hun skjønner jo ikke hvorfor hun plutselig ikke får lov lenger stakkar :S
Gjest Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Han elsker mobilen her og. Men etter at han har ringt til kreti og pleti, så er mobilen forbudt område. Har klapptelefon, som ikke kan tastlåses... Han er 16 mnd
Beama Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Ja.. hun fikk FØR!! hehe.. og det angrer jeg bittert på.. hun slevde ihjel min nye telefon=( ble ikke dekket av verken garanti eller forsikring... Så nå får hun ikke leke mer med telefonen.. i tillegg klarer hun å få av tastelåsen. og hun tar bilder, lagrer rare nummer og ringer rundt om kring... hehe... ikke att hun vet selv hva hun gjør asså.. men hun er veldig på å trykke på knappene.. og da skjer det ting... hihi
Gjest Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Mini har også tatt masse bilder, men de blir som regel svart... Men han har tatt mange filmer, som jeg har tatt vare på. For det er så herlig å høre hvordan han fryder seg når han holder på. Ser noen tær, møbler og mye rot, men lyden er så herlig ) Men når han begynte å ringe rundt til folk, da var det stopp
winneboo Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Nei ikke nå mer!!! Hun har ødelagt 4 telefoner fra hun var 7mnd-1år, pga vannskader(hun siklet og sutta på tlf) så nå får hun ikke låne den mer.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 snuppa får ikke låne min... hun er flink og lar den være også, vet godt at hun ikke får lov! Hun har arvet min gamle, men den er selvfølgelig ikke så stas da..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Nei - mobiler stråler. Ikke lett å vite hvor farlig det er for de små under utvikling, men ettersom det i alle fall ikke er positivt holdes den unna.
Twig Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Hehe, nope finner ho tlf min, kommer ho med den rett til meg
Lavendel*06*10* Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Det går ikke her lenger heller.. 2 mobiler er ødelagt :/
Prinsemammaen Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Lillegutt på 13 måneder her også ELSKER mobiltelefoner. Han fikk låne mine to forrige, men han skal helst spise dem opp, så de blir klissa våte og dermed ødelagte........ Har nå fått meg en helt ny mobil, så den får han IKKE spise på, men han får lov til å trykke litt på den mens jeg passer på. Har prøvd å gi han en gammel mobil som ikke brukes lenger, men den er overhodet ikke interessant.... :-) Søte, rare barna våre... ;-)
It's all about me Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 Nei han får ikke låne min.....gir han heller pappan hans sin jeg, he he. Den er støt og vannsikker så den tåler litt mer.
Coria Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Vi har tatt ut batteriet av en gammel telefon, og så er den hans leke. Da ble det ikke like spennende lenger. Noen ganger får han låne min med tastelås, men det er heller ikke spennende, så da slutter han. Vi ønsket liksom å ta bort det at det mest interessante er det man ikke får lov å leke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå