Rådvill Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei!! Har leita etter sko i skobutikker, finner ingen jeg syntes var gode å gå på i brudebutikken også er det jo rååådyre. Har hørt noen snakke om noen/en butikk i Oslo som selger dansesko som skal være kjempegode å gå på. Noen som har navn eller adresse til en slik butikk??
Irmelinn m/spire Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hvor dyre kan skoene være da? Jeg har funnet meg noen nydelige, helt flate sko til 799.
majatv Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Jeg kjøpte mine på DNA. De var skikkelig gode å ha på! Dette er jo individuellt da...også kosta de bare 399!!
To trollunger + en spire Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Hadde samme problemet. Prøvde noen sko som jeg ikke kunne gå på i 5 minutter engang. Var silkesko og de var veldig stive, men svært fine da - hjelper ikke liksom. Fant sko på kristinsbrudesalong.no (Lillestørm)nr. Rv 003. Har også disse skoene på Unik brudestudio i Oslo. De er som tøfler å ha på, flotte, men koster 1100 kr. Kan farges etterpå da. Kan anbefales!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Har du DinSko i nærheten ? Da bør du ta en tur innom. Der fant jeg flere flotte sko som kan brukes til brudekjole og de er billige også. Jeg hadde allerede kjøpt og det angrer jeg litt på nå.Men men
nellynell Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Hadde Rainbow sko som jeg kjøpte på Agape salongen på Madla i Stavanger. Di kosta rundet 800kr, men var vert hver krone. Jeg hadde helt glemt å gå inn sko når den store dagen kom. Men det viste seg ikke å være noe problem, di var jo en drøm å ha på bena. Leverte skoene til salongen etterpå, å di sendte dem til farging. Valgte svart, så nå her jeg utrolog gode og ikke minst fine "julebord sko" med gode minner med.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 prøv La Dance, de har dansesko! det ligger en i sentrum, rett ved tinghuset, bare følg trikkeskinnene forbi tinghuset og videre mot majorstua og det er en på CC vest! kjøp standar dansesko, de er gode!!
Gurine og gulla Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Jeg var så heldig at jeg fant mine sko på loppemarked, til 50 kroner. helt nye ubukte sko.samme farhe og stoff som i kjolen min oxo...var en sikkert en brude butikk som var konk eller noe sant, var kjempe mange fine, nye par og velge i... kjempe god å ha på foten..
Frøysa Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 Jeg fant et par lave pumps i hvitt skinn på Økonomisko i går. De er ganske spisse og har en detalj ved helen med en ring og noen "stropper" festet til denne. Helt enkle og pene og lave - er gravid om dagen og vil være det på på bryllupsdagen i juni også. Så disse tror jeg vil passe mine hovne føtter :-) Pris....199,-
Lille jente Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Jeg har kjøpt mine sko på nettet, her har de kjempe masse fine. Og de er i tillegg kjempe behagelig. Jeg kjøpte mine for 5-600 kr inkl. frakt, de spør om du vil ha det sendt som en gave, og da slipper man tollavgiften også: http://www.danceshoesonline.com/Catalog/wedding.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå