Gå til innhold

nes.. årnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

vi er en familie på 3 som ska flytte fra nord til sør..

Min samboer har jobb på østlandet så jeg og Heidi flytte etter. Jeg er da nysgjerrig på om det er noen her som bor der eller i nærheten som kan fortelle meg hvordan det er med barnehagedekn, babytreff ol..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå bor ikke jeg i Nes kommune, bare nabokommunen, så jeg vet ikke hvordan det er..

Men du kan jo ta kontakt med helsestasjonen allerede nå, og høre om helsesøster kan knytte deg til en barselgruppe. Kanskje du kan få kontaktinfo til de andre allerede nå, så du kan bli kjent med de.

Hvor kommer du flyttende fra da?

Skrevet

narvik..

hvilken kommune bor du i??

Skrevet

Hei hei!

Jeg bor på Årnes :)

Bare bodd her et år da, så er ikke sånn superkjent, men begynner å komme seg ;) Har en liten jente på 2,5 mnd.

Har dere bestemt hvor dere skal bo? Kjøpe eller leie?

Skrevet

Det var full bhg-dekning her, men mange søkere til høsten, så der er det venteliste... Vi søkte fra 1.jan 08 og ble ikke prioritert....

Eller så er det noe her som heter Familiens hus, hvor du har helstestasjon med jordmødre, helsesøster, åpen barnehage, babycafe mm Har ikke vært der på treff selv, men blir gjerne med ;)

Skrevet

Heisan=)

Vi skal kjøpe men finner vi ikke nå å kjøpe til 1 juni er vi nødt te å leie.

Så vi har egentlig ikke nå bestemt sted vi skal bo. bare at det blir på årnes og rundt der. sambo har hest til trening på vormsund(trur d va det heter)

Hvor kommer du fra og hva var grunnen til at dere flyttet til årnes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...