Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Får dere også hvite flekker i bunnen etterpå i pannen dere kokte opp vannet i?Å vet dere hva det egentlig er for noe?Skrubber det bort men det kommer etter hver gang jeg har kokt opp vannet.Å er det farligt?Eller er det normalt?
ChaChi Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Kalk kanskje? er noen steder det er mye kalk i vannet, spesielt om en har egen brønn. blir hvite flekker i oppvaskmaskinen av det hvertfall, så kanskje også i pannene? kalk er vertfall ikke farlig.
frukt Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg bruker ei vanlig stålpanne når jeg koker opp vannet, og har aldri fått hvite flekker i bunnen av pannen. Vet ikke hva det kan være? Kanskje du kan teste kalkinnholdet i vannet ditt? (Melken blander jeg ut i flasken).
Rose69 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Hei! Vet ikke svaret på ditt spørsmål, men hvorfor bruker du ikke vannkoker? Mye enklere fant jeg ut...pleier å koke opp vann for noen dager for så og gi et lite "oppkok" til riktig temperatur.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 nå bruker jeg vannkoker men når jeg brukte gryter så skjedde det ja... aner ikke hvorfor.. vasket de ikke heller, de var jo rene.. hadde kokt vann i dem.. men tok dem i maskina iblandt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå