Gå til innhold

når skal dere døpe den lille?


m@rie82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke satt noen dato, siden han bare er drøye to uker enda.. Men i månedskiftet juni/juli tenker vi... Da blir han ca 3 mnd gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal døpe 6.mai- ikke så lenge til! Jeg har bestilt smørbrød, så er det å handle inn bordpynt og brus. Lage kaker og vaske hus kan jeg ikke gjøre før rett før. Føler at jeg har glemt noe, for jeg stresset mye mer sist gang:) Hun blir forresten 6 uker når hun skal døpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å vente helt til juli..... Jenta var så liten da hun ble fødd og jeg er redd for å overstimulere henne, venter derfor til hun kan være litt mer "med" i sin egen dåp, så enten i begynnelsen eller slutten av juli... da er hun enten tre og en halv eller fire og en halv mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp 1.pinsedag, dvs 27.mai. Praktisk, med tanke på at min familie må reise et godt stykke for å komme hit vi bor. Da har de en ekstra fridag dagen etter. Ble bestemt før Viljar ble født :) Passer igrunn godtmed den datoen, siden både pappa'en og jeg også er døpt i pinsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på ferie 15 juni, og skal være borte i 3 uker. Så vi vil gjøre det før vi reiser. Tenkte på 10 juni, men da er ikke pappaen min hjemme, så vi er ikke sikre på datoen enda.. Da er tulla to og en halv mnd. Blir litt vanskelig å finne dato da både min pappa og min manns pappa jobber i nordsjøen på forskjellige tider :( Har ikke lyst til å døpe henne fortidlig heller..

Vi får nesten bare se.. Kan vel ikke tilfredsstille alle uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ha dåp 17 juni! =) Da er Thea 2 dager unna sin 3mnd bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt dato enda, men regner med at det blir i månedsskiftet juni/juli. Enten 24.juni eller 8.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal døpe Nathalie 15 juli. Da er hun ca 4 mnd. Synes det er litt sent, men kirka var ikke ledig før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...