Chiabatta Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jeg er i uke 33 og har symfysemål nå på 31 cm. Det var gått litt ned i forhold til sist, men jeg har ligget over gjennomsnittet nesten hele tiden. Jordmor sa at grunnen til at det var gått litt ned siden sist, var nok at babyen har lagt seg enda lenger ned i bekkenet. Flere som har opplevd dette? Dette er sv.skap nr. 3, og jeg lurer på om det har noe å si mht termin at hun har lagt seg lenger ned allerede?
@nita+Sebastian Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Dette lurer jeg på også, derfor dytter jeg litt )
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Når jeg var på kontroll i uke32+5, lå lille jenta laaangt ned i bekkenet og hodet var i ferd med å feste seg. (hadde vært på en mislykker 3D UL uke før. Da lå hun for langt ned i bekkenet til at vi kunne se ansiktet hennes) Jeg spurte jordmor om dette betydde at jeg kanskje ville føde noe før =) (Det er jo lov å håpe) Hun sa at det ikke var noen sammenheng mellom når hun la seg ned i bekkenet/hodet festet seg og når fødselen ville finne sted. Så her er det nok ikke annet å gjøre enn å vente ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå