mamma til<3<3 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Lurer litt på en ting....vi har enda ikke fått svar på om vi har fått bh plass til gutten vår.Har søkt plass til han fra august, og min perm går ut 16 juni(har fått fars 5 uker) Kan jeg da søke om kontantstøtte fra juni?Og evt få kontantstøtte fra juni til aug hvis vi er så heldige å få plass?
Fisk med CV Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hvor gammel er han da? Får KS fra måneden etter et barnet har fylt et år
Fisk med CV Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Kan søke om å få KS fra juli av da, så lenge dere ikke har hatt barnehageplass frem til den tid.
mamma til<3<3 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 Har hørt at men kan vente helt til st.hans med å få svar på bh plass..tenkte kanskje jeg kunne søke nå jeg da...men skulle vi få plass kan jeg da søke for juni og juli da?
mai mammaen til to Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 du får ikke for den mnd han er født i..du får fra mnd etter... så du vil få fra juli...
Fisk med CV Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Blir vel bare for Juli da, spørs om du kan søke så lang tid i forveien. Men, uansett om du får bh-plass fra August skal du få penger i juli ja.
mamma til<3<3 Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2007 Tusen takk for svar..nå ble jeg litt klokere på det(; og litt glad,men håper absolutt på bh plass!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå