silhah og emilie Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 har microlife tremometer og den viste 37,8..men jeg har rotet bort bruksanvisningen og jeg husker ikke hva som betydde feber på den og hvor mye vi skulle legge på... tror kanskje egentlig det bare er varmen som spiller oss et puss men jeg vet ikke..
så var vi 4 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 er ikke feber før det er over 38 på babyer, men om jeg er helt enig i det eller ikke er nå så.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Nei det er ikke feber på små barn. Det eneste kan være at hvis du måler temp rett etter de står opp om morran uten at de har vært aktivitet og den da er 37,8, vil den raskt gå over 38 når de begynner å bevege seg............. Jeg har ofte målt tempem på eldstemann her i huser fordi han kjennes så varm ut. Da kan den han vist opp til 37,9 etter mye aktivitet og hopp og sprett........ Måler jeg den litt seinere eller kjenner på han etter at han har lagt seg kan han ha temp på 37,2 f.eks og være sval i huden...... Tempen på unger går raskt opp og ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå