favola Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jeg er 16 uker på vei i dag og har hatt mye vondt i hodet spesielt den siste uken. Det starter allerede når jeg våkner og varer hele dagen. Drikker mye vann. Andre som har det slik og har noen gode tips til hva kroppen min evt mangler siden jeg får vondt i hodet? Er det ufarlig å ta smertestillende?
Kanutte og prinsen Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg har også vondt i hodet stort sett hver dag, og har hatt det i sikkert 2 mnd nå. (er 19+1). Noen ganger varer det hele dagen, andre dager bare en periode. Har hørt at dette er veldig normalt når du er gravid pga hormoner. Jeg tar mye paracet, men prøver å ikke ta hver dag, og helst ikke mer enn en gang pr dag. Paracet er nok det eneste du bør ta! Ellers kan jo mye hodepine indikere høyt blodtrykk, så kan være greit å få sjekket dette. Det er kjempe fort gjort hos lege eller jordmor! (mitt har ikke vært høyt så langt, men tenkte å få det sjekket igjen på kontroll nå på onsdag)
MissiCippi Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ta en titt på august-klubben.. En del tips der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå