Gå til innhold

Problemer med amminga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sovet ca 7 timer i strekk å vekker oss med sånn ehh ja lyder,knirking kaller vi det da så ungen er nesten på vei til ås skrike tror man,ihvertfall missfornøyd å jeg tenker da må barnet være sulten etter så lang tid.legger ungen til brystet så sovner ungen halloen?Hun er bare litt over 2 mnd.Prøvde å bytte bleie men nei det nyttet ikke,det er som om mine bryster er ett sovemiddel,hva skal man da gjøre?Vill jo gi henne bryst å nå dette dumme problemet.Noen råd?jeg bruker ammeskjold.Har ikke vært noe problem før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klompen vår var fæl til å sovne mens han spiste når han var mindre. vi fikk råd om å stryke ham på kinnet, gni litt under føttene og inni hendene når det så ut til at han var på vei inn i drømmeland!

Skrevet

Ja men det har vi prøvd det hjalp ikke det heller så hva da?

Skrevet

hmmm, hos oss gikk det seg liksom bare til... prøvd forskjellige ammestillinger?

Skrevet

Ja tenkte på det samme jeg!

Dere burde sjekke henne for gulsot..

Skrevet

jeg tenkte også på det. er hun gul i huden? gul innpå øyet? gul på nesen- dersom du trykker på nesen, ser den gul ut da? alle har litt gulsott, men kan være den er høyere enn den bør være eller at hun bare er påvirket og blir kvikkere når gulsotten forsvinner mer. ta kontakt med helsesøster for en sjekk? viss hun ikke virker syk på andre måter, så kan du jo bare være hu spiser så mye ellers og er fornøyd. hvordan spiser hun ellers? men dersom hun virker så slapp etter så mange timers søvn og er så ung, så ville jeg kontaktet helsesøster i morgen for en sjekk. iallefall dersom hun ikke er kvikk og helt seg selv ellers... lykke til og håper hun kvikner fort til:) rs- viruset er ganske aktivt nå, og slapphet kan jo være første symptom. rs virus er ganske vanlig hos eldre barn, de er ikke særlig syke. men dersom nyfødte får det så kan de bli syke, ikke spise, slapp, tett/ hoste, blek, og til slutt kortvarige pustestopp- må ta tas i så trekker de pusten igjen. ikke for å skremme deg, men vær obs om hun kan være på veg til å bli syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...