Bergene Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Gått med svake menssmerter siden torsdag kveld, som kommer veldig ofte! Men altså bare svake og ikke noe regelmessighet i det hele tatt. Og i hele går og i dag har korsryggen verket veldig så og si hele tiden. Men nå når jeg gikk meg en liten tur begynte det plutselig å stramme seg veldig i øverste del av magen, som et stramt belte. Men det er der hele tiden, en kostant stramming. Føles som hele magen presses nedover av strammingen på en måte. Hva kan dette være da??
Bergene Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Nå når jeg kom inn og satt meg ned ble det fresten litt bedre, men fortsatt stramming, bare ikke fult SÅ sykt stramt.
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 hm, kan være at noe er på gang da? litt sånn, kroppen gjør de siste forberedelsene, lissom?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 hmz...hørtes kjent ut...mulig kynnere??? vet ikke...ring føden og hør da vel=) kanskje noe er på gang=)
Bergene Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 kynnere så lenge? Er vel en 30 min siden det begynte å stramme nå.
gledeseg:) Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Har det stramma konstant i 30 min??? da hadde jeg nok ringt føden og hørt... har selv kynnere i eninga, men de gir seg etter ett drøyt minutt hvertfall..
Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Kynnere kan vare leeenge. Men det skader ikke å ringe føden og høre, du er i så tilfelle neppe den første om det er falsk alarm, har ringt føden for falsk alarm første gangen jeg også... ;-)
Bergene Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2007 Ja men nå når jeg satt meg ned ga det seg, først bare litt, men nå har strammingen gitt seg helt. Men det varte altså likevel lenge for å være kynnere, hmm... merkelig greier altså, jaja.
Bergene Skrevet 15. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2007 Ja men det var det nok bare kynnere da, håper på å få masse vonde vonde rier snart, hihi :-P
Bergene Skrevet 15. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2007 Kanskje jeg skulle gått en liten tur til, hihi =), så kanskje det blir rier ut av det...Er vel bare drømme tenkning tror jeg :-P. Takk for svar alle sammen fresten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå