pixelmamma til 2 fine gutta:) Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Har noen erfaring med den stolen de annonserer nå? Den er fra 9-36 kg og koster 599,- Godkjent selvfølgelig,men er litt usikker på kvaliteten. OM det blir jeg kjøper den vil den kun bli brukt som ekstrastol, feks når besteforeldre ol skal ha han med seg.. Vi har acta graco xtp stol i vår bil (bakovervendt) men den er så innmari uegnet til å flyttes i annen bil syns jeg.. Har noen andre anbefalinger å komme med taes de imot med TAKK.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg er nok generelt skeptisk til billig-seter kjøpt på lavpris-butikker som ikke fører barneutstyr.Ville nok hvertfall sjekket om det virkelig var godkjent,er det det er det vel et ok sete nr 2 som brukes en sjelden gang.
englegull Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg ville ikke kjøpt det. Ville kjøpt er anerkjent merke. Sikringsutstyr i bil er ikke det jeg vil spare penger på. Sparer heller inn på andre ting...
mammmamia ** Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Det at det er godkjent betyr IKKE at det er bra! Det er ofte billigsetene som gjør det elendig i sikkerhetstester, selv om det ikke alltid gjelder alle.! Men fakta er at kvaliteten ofte er elendig, særlig på seler, materialer, trekk og sidebeskyttelse... Jeg ville hatt han bakover enda lenger, men ser jo at det ikke er dette du skal kjøpe sete til :-) Se heller på Maxi Cosi Rodi XP, et knallsete som ikke koster all verden! Eller prøv å finne kampanjetilbud, da kan du gjøre kupp :-)
rava Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Ville spart penger på andre ting enn sikkerhetsutstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå