Gå til innhold

Ny her


Sushi

Anbefalte innlegg

Hei !

Oppdaget akkurat at denne desember klubben finnes her på barnimagen. Trodde aldri jeg skulle havne hverken her eller i noen annen klubb. To dager etter at vi fikk beskjed om at vi var blitt godkjent for adopsjon, dukket plutselig 2 røde streker opp. Snakk om sjokk og vantro. Og herlig lykke.

 

Jeg er i uke 5+2 og har termin 17. desember !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) Lykke til med magen! Skal dere forsette med adopsjonen? Broren min reiser til Kina på tirsdag for å hente den søteste tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter med å foreta oss noe til vi har vært på UL i uke 7 eller 8 for å se om det er liv. Hvis alt ser vel ut, må vi "fryse" saken vår. Det vil si at prosessen stopper opp til vi evt. velger å fortsette. Vi fryser nok saken til ungen er ute. Tar ikke sjansen på å avslutte den.

 

Det var veldig rart å merke at jeg hadde en slags sorgreaksjon på at adopsjonsprosessen kanskje må stoppe opp.Vi var så innstilt på den lille som skulle komme til oss fra Filippinene.

 

Broren din kommer til å få en fantastisk reise til Kina !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Kjekt jo flere vi er! Nå slåss meg og kjæresten om maskinen, han vil inn på pappadebatten- hehe. Gleder oss enormt, selv om og vedig redde for alt som kan gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!

Kan tenke meg at dere er lykkelige. Har selv gått lenge å ventet på graviditeten. Fantastisk å finne ut at vi kan!!! Den største gave!

 

Jeg har og termin 17 desember!!! Kjekt at det er flere!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...