Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Ute er det så fint vær, og har i dag solet meg. Men bare frampå kroppen. Hvordan skal jeg sole meg bak? Kan jo ikke legge meg ned slik jeg gjorde før, med DEN kulen på magen? Skal jeg stå?
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Tja enten kan du jo ligge på siden med ryggen mot sola og så bytte hvilken side du ligger på slik at også sidedelen av ryggen får litt sol. Eller du kan sitte på en stol/madrass uten ryggstø, blir kanskje litt slitsomt i lengden men...Deilig med sol!!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg soler meg i solarium. Da slipper jeg å lure på hvordan ryggen skal få sol.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Sist jeg gikk gravid (fikk i august) fikk jeg tips om å kjøpe en stor badering. Da ligger en med magen nedi hullet.... Fikk aldri prøvd det selv, for jeg fant aldri store baderinger. Var kun barnesaker her og de ble jo altfor små. Skal jo liksom ligge oppå det som er rundt.....
Lisa81 blittmamma! Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Yes! Den løste jeg her om dagen! Jeg tok ut en solid kjøkkenstol, ogpolstret ryggen med et par puter.Så satt jeg feil vei på den og hvilte hodet og armene på putene.Ryggen fikk sol, og magen fikk plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå