Mirakelungen Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 hvor har du de bildene,? jeg finner ingen bilder:)
77modell Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 viss du går inn på nicket mitt, å trykker mine bilder, er de ikk der?
mamma til 3:) Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Oii det var stor og fin gravid mage:) Om det er noe trøst så er jeg stor over magen også.. får kommentarer hele tiden..
77modell Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 Ja de kommentarene er faktisk begynt å bli masete syns jeg! Når dag skal du ha da? Lenge til du er tenkt å fø eller? Osv Hallo!!! Har over 2mnd igjen liksom.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Ikke noe gøy med motsatt heller, tro meg!! Har termin om to måneder, men ikke noe stor mage i det hele tatt. Typisk jentemage som ikke står ut, men er veldig høy og "eggeformet" liksom... Utrolig sårende å få kommentarer som "jøss, er du 7 mnd på vei?? hvor er magen din da!!??" Helt utrolig hva folk får seg til å si..... argh!!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Jepp har stor mage jeg å,,, får også utrolig mange teite komentarer!
Xenaen Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 Ja jeg! Er sånn som du. Er det din første? Jeg venter nr tre, og har termin 7. juni. Føler meg helt enorm, og at det eneste folk ser på meg når jeg kommer vaggende (bl) er magen! Men det er bare to måneder, og vi kan jo stagnere (håpe håpe)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 det var en finfin mage det.... jeg er ikke så stor og er 35,5 uker på vei... litt pinli når jordmor trodde at jeg hadde leenge igjen. og folk som skal ha meg til å spise masse mat hele tia... holder liksom ike å si at symfysemålene er helt normale heller.
Xenaen Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Hehe, var så opptatt av bildene at jeg ikke leste profilen din- sorry! Jeg trur det er fordi vi er tredjegangs at vi er så store. Tøyelige i strikken på en måte! Jaja. Det går vel så bra atte. Vi kan jo ikke sprenges heller!
mamma til 3:) Skrevet 15. april 2007 #12 Skrevet 15. april 2007 Venter du tvillinger elr??? Du skal vel ha rett rundt hjørnet... Hørt dissa lenge.. Trått!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Jepp:) Stooor mage der ja! Men fiiin da! Jeg har termin 6.juli og er ganske mye mindre enn deg... (bilder på profilen) De " ekspertene" jeg har møtt (sånne folk jeg ikke kjenner som bare kan ALT om svangerskap osv..grrrr..) sier iallefall at -Ååå du er ganske liten da!! Syns det er TEIT med alle de som kan alt om hvordan man bør se ut og sånn.. Fin var du:)
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 man får vel ofte den store magen lettere når man har hatt flere barn? To mnd igjen, du mener termin i juni? sjekk bildene av magen min da, der ser du jenta som folk spør " hvor langt er du på vei da, 3mnd?" når jeg virkelig er over 7mnd på vei! hehe Antagelig blir jeg større fremover, og du stagnerer litt på veksta. Fin mage du hadde, syns jeg!
77modell Skrevet 16. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. april 2007 Hehe nei venter ikke tvillinger, tror vi da! En blir lettere stor etter å ha fått flere unger,men JM sa at en kan se veldig stor ut å sånn, men det er Symfysemålet de går ut i fra. Å det skal vær ganske likt på alle. Jeg håper jo seff på å stoppe litt opp i dinne vekstkurva!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 16. april 2007 #16 Skrevet 16. april 2007 Jeg fikk også stor mage ganske fort.. Jeg er SÅ lei av å høre: "Oi så stor du er, ser ut som om du skal sprekke snart jo"!!! Blir så irritert og lei jeg....
Mamma&LilleKrølle Skrevet 16. april 2007 #17 Skrevet 16. april 2007 Jeg har også sånn stor mage,ganske lik som din, (har den inne på nicket mitt) men jeg er førstegangs da. Heh. Fikk alllerede spm. i januar om jeg var like før termin. hehe:p Hun ble flat i maska da fortalte at jeg enda bare var halvveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå