mor030706 Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Gutten min på 9 mnd vil ikke ha mme. Har prøvd kald, varm og flere typer. Han får pupp morgen og kveld, men det er ikke like mye melk lenger... Skal reise bort til helgen og er litt bekymret for at han ikke skal få i seg noe melk på flere dager... Han spiser to grøtmåltider per dag, så noe melk får han i seg da, men det er vel ikke nok. Noen tips??
SpiseLise Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hadde tenkt å foreslå at du prøver Hipp sin, den faller i smak hos de fleste. Men når du har prøvd flere typer, har du vel kanskje prøvd den også? Og har du prøvd å gi fra både kopp og flaske?
gullungene 01 og 06 Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 hei. jeg har alltid slitt for å gi lille gull mme, sluttet og amme når han var 4 mnd for han ville ikke ha mer og melken forsvant. noen dager drikker han ingenting og andre dager 300 ml, men aldri mer. skal jo egentlig ha 500 ml, hadde ikke stresset med den helgen du skal bort. sansynligvis tar han litt når han ser at det er det han må ta. kan jo prøve og gi han når han sover. det er det jeg gjør. gir 150 ml når jeg skal legge meg. lykke til,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå