Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har slitt med luftsmerter i noen uker nå.. Grått hver kveld...Brukt Avent sine flasker.

Så ble jeg tipset om å prøve å kutte de helt ut for en dag, og kun prøve Dr.Browns-flasker.

Han har ikke grått i hele dag!! Ikke vondt i magen sin i det hele tatt! Gjett om mamma`n er gla da =)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kun Dr Browns jeg. Men han har da luftsmerter for det. Hmmm.... Gjør jeg noe feil kanskje??

Skrevet

Nei, det gjør du nok ikke. De kan få luftsmerter uansett..

Jeg var sikkert litt kjapp med å skrive innlegget... Mulig det er helt annerledes i mårra! Hvem vet :P

Skrevet

jeg og byttet til dr browns å nå bruker jeg ingen andre flasker og kommer nok heller ikke til å gjøre det. mi og har forsatt luftsmerter, men det er betydelig redusert! de er helt fatastiske!

Skrevet

Jeg har kun brukt Dr.Brown`s hele tia, og har ikke hatt problemer med luftsmerter på lillegutt i det heletatt. Om det skuldes flaskenen veit jeg ikke, men velger og tro at det har noe for seg.

Skrevet

Det eneste som er teit med de, er at de lekker når man rister flaskene....

Skrevet

Kan skrive under på denne - hjalp veldig på luftsmertene til lillegutt også - anbefales :-)

Skrevet

takker også dr.browns flaskene...begynte med de da tulla var 3-4 uker og da sluttet hun å ha vondt i magen! hun er snart et år og vi bruker de enda. prøvd et par ganger med vanlig flaske...men smokkene blir jo helt flate å man må drive å ta ut smokken for å få ut lufta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...