Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Mini har slitt med luftsmerter i noen uker nå.. Grått hver kveld...Brukt Avent sine flasker. Så ble jeg tipset om å prøve å kutte de helt ut for en dag, og kun prøve Dr.Browns-flasker. Han har ikke grått i hele dag!! Ikke vondt i magen sin i det hele tatt! Gjett om mamma`n er gla da =)))
Circe Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Bruker kun Dr Browns jeg. Men han har da luftsmerter for det. Hmmm.... Gjør jeg noe feil kanskje??
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Nei, det gjør du nok ikke. De kan få luftsmerter uansett.. Jeg var sikkert litt kjapp med å skrive innlegget... Mulig det er helt annerledes i mårra! Hvem vet
2 søte Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 jeg og byttet til dr browns å nå bruker jeg ingen andre flasker og kommer nok heller ikke til å gjøre det. mi og har forsatt luftsmerter, men det er betydelig redusert! de er helt fatastiske!
Heira☆ Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Jeg har kun brukt Dr.Brown`s hele tia, og har ikke hatt problemer med luftsmerter på lillegutt i det heletatt. Om det skuldes flaskenen veit jeg ikke, men velger og tro at det har noe for seg.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Det eneste som er teit med de, er at de lekker når man rister flaskene....
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Kan skrive under på denne - hjalp veldig på luftsmertene til lillegutt også - anbefales :-)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 takker også dr.browns flaskene...begynte med de da tulla var 3-4 uker og da sluttet hun å ha vondt i magen! hun er snart et år og vi bruker de enda. prøvd et par ganger med vanlig flaske...men smokkene blir jo helt flate å man må drive å ta ut smokken for å få ut lufta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå