Gøril og Jesper :) Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hei. Har tenkt på deg i hele dag jeg nå. Har du kjent noe mer liv?Hvordan går det med deg? jeg kjente noen småspark for litt siden, men hadde da ikke kjent siden kl 7. Kan ikke si at jeg føler meg bortskjemt med disse sparkene i dag.. Er om noen få timer akkurat 24+0, så nå tenker jeg at jeg skal kjenne noe hele tiden.. men det er jo ikke tilfelle.. Men tankene mine er det dessverre en demon som har tatt over.. hehe... Har lest at når man stresser for at man ikke kjenner liv, så er det enda mer vanskelig å kjenne liv også.. Tror det kan stemme litt det.. Når jeg er stressa og redd, så kjenner jeg aldri noe.. Kjenner mest når jeg skal opp av sengen (ikke rukket å stresse), og skal legge meg (er så trøtt at jeg stresser sikkert mindre av den grunn). Dette har også min jordmor sagt. Håper dere fikk grilla og kosa dere masse, og at vesla di ga deg noen dytt Stor klem til deg
Steinbukk77 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Så koselig Vesla begynte å sparke litt igjen i tre - fire tiden Fikk da noen ordentlige spark (syntes utenpå genser) pluss at ho bare "ordner ting" inni der. Mer bevegelser liksom Så alt er nok som det skal. HAdde nok forsovet seg eller noe, hehe! Du ligger ei uke foran meg og det er veldig betryggende at du kjenenr like lite, eller normalt, eller hva man skal si, som meg. Hører jo mest om de som har turbo i magen, og at de er turbo hele dagen. Men vi må lære de små og kjenne. Har nok to rolige vesener i magen vi. HAr hatt en vidunderlig kveld. Har akkurat gått inn igjen. Vi ble bedt bort så da får grillinga vente. Kanskje vi tar kjøttet vi tok opp på grillen imorra. Ingen forbud mot å grille på mandag, selvom det ikke er sundt. Ha en fortsatt fin kveld du også. Vi snakkes
Gøril og Jesper :) Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 grillinga er vel like sunt på en mandag som søndag vil jeg tro Så grill i vei i morgen Grilla i dag vi. Men jeg mista litt matlyst da jeg ikke fikk kontakt med han der inne i magen. Fikk ikke ned så mye som en bit.. Sånn er det når man er bekymret.. Godt å høre at vesla våkna Det gjorde nok godt for deg vil jeg tro. Er enig i at det er mange historier der ute å går som handler om alle turboene i magen som sparker i ett sett. Men du, leser du i gravidblad eller bøker, så står det slik i uke 28 " nå kan mannen også kjenne sparkene mor har kjent noen uker".. Så vi er normale som bare det vi, ikke sant? Det er de andre som ikke er det.. hahahaha.. Hyggelig å høre fra deg, og at du har det bra. Dette skal gå så bra atte. Snart sparker de så mye i magen at vi får vondt og ønsker litt mindre aktiviet.. (ønsketenkning) klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå