Gå til innhold

begynt å få mage?!?!


mams-til3

Anbefalte innlegg

er det noen som har merket noe på magen?buksene mine er forferdelig trange,men vekta er den samme.jeg er i uke 8....begynt å tenke tanken på tvillinger...kjenner panikken,hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA jeg merker den veldig! Er i 7.uke og ingen bukser passer... Tenker at det kanskje er fordi jeg i utgangspunktet er tynn og at det er livmoren som er stor... trenger det å bety twins???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner ikke!!!håper ikke!!!hehe....da går jeg bananas!!!:) jeg er ikke tynn i utgangspunktet,men det sisest at til flere fødseler en har hatt,til tidligere merker en magen..jeg har ikke fått mage så tilig i de forige sv.skapene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og trange bukser, men i mitt tilfelle tror jeg det er mest oppblåst. Etter litt latmannsliv i høst hadde jeg allerede gått fra flat mage til litt bilring, så kombinert med luftmage føelr ejg at det ser ut som om jeg er omtrent 5 måneder på vei! Men tror ikke andre ser det, gleder meg til å få ordentlig kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker det på jobb buksene spess...har brukt medium og nå stor...får jeg endeli igjen en av dongribuksene mine,er jeg kjapp med å få dem av å raskt jeg har kommet inn døra hjemme:)på med kosebuksen!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også merker at magen sniker seg på her, men ble vel strengt tatt ikke kvitt magen helt fra forrige fødsel i november heller, he he..

Koselig med mage da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...