Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Jeg må nå kaste buksene til fordel for de gamle sykkelbuksene, og priser meg lykkelig over at jeg snart er ferdig! Men lurer på, jeg har jo ikke akkurat fikset på leggene i de siste mnd... Det er ca umulig å bøye seg ordentlig. Noen tips til hvordan få fjernet laggehår uten de helt store sprellene?
Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2007 Altså, det er snakk om shorts... :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 mm...kan ikke hjelpe deg her jeg nei.Har ingen problemer med og barbere leggene enda.38uker i morgen..hehe.Vær litt lenger opp...
mamma >to gull Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg klarer det fint - sitter i badekaret med leggen opp på kantet og barberer i vei...)Er litt mer klønete enn vanlig, men går fint..
Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2007 He he, ok, problemet er å i det hele tatt å brette seg sammen, ikke bare bøye seg. Og så skal det stå leggehår og ikke laggehår... ;-)
Haddy Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Sønnen min har en sånn "krakk" fra ikea som han står på når han skal vaske henda. Jeg setter foten oppå der for å komme lettere til. Og gjør det mens jeg dusjer.. Er ikke så veldig behagelig å ikke blir det så grundig heller, men jeg ser jo knapt leggene mine så jeg orker ikke stresse mer enn det med det.
mirremamma Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 dette går utrulig godt ennå, har 15 dager igjen til termin men har ikke så stor mage...selv om jeg har lagt på meg 11kg... =)
mille80 Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Her har samboer vært barberer de siste gangene:)
Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2007 Ingen sambo som kan gjøre det her. Men skulle gjerne hatt en til å hjelpe meg med skoene... ;-)
ifie Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Jeg slenger beinet opp på vasken på badet og barberer i vei! Kan ikke bøye meg ned til leggen, så leggen må komme opp til meg Det blir jo ikke perfekt, men med å vri litt på overkroppen holder magen seg unna
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 ene beinet etter det andre...tihi...Jeg satt det ene beinet åppå doen og klarte fint å barbere leggene. men vet jo ikke hvor mye du klarer og bøye deg da. men jeg kan si at bekkenet var totalt ødelagt i en uke etterpå. du kan jo også spøre sambo da=) han barberer seg sikkert i ansiktet, så da er han jo vant med høvel....
Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2007 ser at jeg bare må prøve et el annet. Sliter med bekkenet også, så å stå på ett bein gjør i tillegg vondt. Skal ikke være enkelt nei... Men får se hva jeg får til, noe må i alle fall gjøres! :-)
tina 79:) Skrevet 15. april 2007 #13 Skrevet 15. april 2007 Sitter på en krakk med beina i ei balje og barberer i vei!
Gårdsspire Skrevet 15. april 2007 #14 Skrevet 15. april 2007 Hei. Fannt en lur måte på det her om dagen. Jeg satte meg rett ned på rumpa i dusjen, og da gikk det super lett for min del. Litt værre å komme seg oppigjen men hehe..
VinterSol+2 Skrevet 15. april 2007 #15 Skrevet 15. april 2007 vi har så lite bad vi, så sitter på do med bena inn i dusjkabinettet! Dusjkabinettet er forhøyet, så da kommer bena litt høyere opp! Men det lønner seg på dager/tidspunkt når magen er litt mykere da.. hehe prøv å sitte litt breibent, da kommer magen mellom bena, og du kan komme lenger ned! (feks sitt ytterst på setet/stolen/krakken)
Gjest Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 de dagene jg ikke orker / klarer å bøye mg ned, setter jg mg på do og får tumla det ene beinet oppå kneet på en måte, samme prinsipp som å sitte med beina i kryss liksom... hmm..
vår-barn-i-magen Skrevet 15. april 2007 #17 Skrevet 15. april 2007 Jeg setter ene foten opp på badekar kanten. dsa kommer jeg lett til. Får god plass til magen imellom.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. april 2007 #18 Skrevet 15. april 2007 jeg setter ett og ett ben på don..går veldig fint..=)
Chiabatta Skrevet 15. april 2007 #19 Skrevet 15. april 2007 Jeg løfter ett ben og gjør kjemperask prosess. Tviler på at det blir særlig vellykket, men har et bekken som verker også. Det bekymrer meg mer at jeg ikke får barbert noe særlig lenger opp da magen er i veien..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #20 Skrevet 15. april 2007 Jeg har brukt hårfjerningskrem i det siste jeg, synes den jeg kjøpte nå funker veldig bra i forhold til de jeg har brukt tidligere. En grønn veet-sak, som bare tar et par minutter (men jeg lar den sitte på i ca fem...)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. april 2007 #21 Skrevet 15. april 2007 Hehe, var kanskje ikke nop vits i å signere anonymt men..
Ane** Skrevet 15. april 2007 #22 Skrevet 15. april 2007 Jeg må sitte på gulvet i dusjen jeg... Så leggene går fint, noe helt annet er å barbere seg "nedentil", hehe. For DET har virkelig blitt ett prosjekt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå