Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Synes dyne blir litt i det varmeste laget nå.. men det er litt for kaldt på natta til kun å ligge i nattposen synes jeg.. Hva skal jeg ha over lillegutt??
Murmeline Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Vi har nettopp begynt med vattert pose. Pysj inni, og fleeceteppe over. Prøver uten fleeceteppe i dag, er usikker jeg også
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 dytter.. må da være flere her med slike poser??
Jente 28 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Body med lange ermer inni og fleeceteppe over posen. Helt passe varm og god.. (det var bra norsk det... )
Gjest Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 vanligvis body inni, og har hatt dyne over, men har hvert veldig usikke rpå det.. men i dag har hun på hel pysj og da syntes jeg det ble mye, tok bare dynetrekket over henne jeg... bare så det var noe der liksom.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Noah har bare en pysj med bein under i posen, vi har ingenting over. Men er det kaldt så legger vi dyna over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå