Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hvor mange uker av foreldrepengene får vi feriepenger for?Har hørt at vi ikke får feriepenger av alt...Stemmer det?
Mamman til Brage Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Tror jeg leste et sted at du får kun av de 15 første ukene
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Sitat lønnsslipp fra NAV: "Arbeidstakere som mottar fødselspenger og/eller svangerskapspenger, får sammenlagt feriepenger for inntil 12 uker (60 dager) per stønadsperiode eller 15 uker (75 dager) med 80 % dekningsgrad. Feriepengene utbetales i mai i ferieåret."
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 kanskje jeg er litt firkanta / trøtt i dag.. men hæ? får man feriepenger av foreldre penger? åssn det? får man det automatisk osv? noen som har litt info til meg?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Ja man blir jo trekt skatt av foreldrepengene så skulle bare mangle at vi fikk feriepenger av det.. Går vel automatisk det regner ejg med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå