Gå til innhold

Da ble jeg vel kastet ut av mannen min ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig fikk jeg den i kveld:

Enten ordner du opp i rotet her eller så får du finne deg en annen plass å bo!

Jeg er da i uke 34, sykemeldt nærmest gjennom hele svangerskap. Jeg har bare lagt vår sønn og nå sitter jeg her og lurer ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ikke så veldig lei deg ut? mente han at du rotet da eller? Det må vel ligge noe mer bak?

Skrevet

Hæ, han var da ikke seriøs??Du er i uke 34 og sykemeldt, er vel kanskje han som burde rydde syns nå jeg..Mannfolk..Han kan da ikke ha ment dette?!

Skrevet

Mmmm...hvilket rot er det han tenker på da?er litt enig i anonym her da..kan jo ikke bare kaste deg ut.Må jo ligge noe bak.

Skrevet

Det står ordne opp i rotet, ikke rydde opp.. Men hva er problemet? Hvis det er snakk om å rydde (sånn virkelig rydde hjemme-opplegg) hvorfor kan ikke HAN gjøre det, som ikke er sykmeldt, tung og har lagt barn?

Klem! Han burde ha litt mer respekt!

Skrevet

HI: Jeg har tatt meg et bad nå, da føler jeg meg i hvert fall bedre "på utsiden" igjen.

Ja, det ligger nok masse bak. Men om jeg skal da begynne å lete for seks år siden da jeg traff han, eller for fire år siden da vår første ble født eller et sted da jeg ble gravid nå ... hvem vet.

Jeg har bare sagt til han nå at jeg ikke orker noe flytting akkurat nå, så han måtte vente til jeg er frisk igjen. Jeg fikk ikke svar på det da, så vi får se hvordan det går.

Jeg føler meg bare i sjokk og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Han har jo vært "rar" lenge nå, men jeg hadde håpet det ville gå over hvis han fikk være i fred.

Skrevet

uansett er det jo HAN som må flytte om noen skal flytte nå. samme hvor sur han måtte være på deg, så må han nå i det minste tenke på ungene sine. da får han akseptere at du må bli boende der du bor nå til en stund etter fødselen, herregud:(((

grrrrrr!

æsj... lykke til da, håper jo selvsagt at alt ordner seg for deg/dere...

Skrevet

Ikke for å være slem men er det ikke bedre å prate med mannen din enn å gi et lite utdrag av toppen av krangelen til oss som ikke vet noe om resten av situasjonen? Det er ikke så lett å være samboer til en gravid, heller. Stakkars mannen min får høre de best usaklige utrop fra meg som ville vippet enhver normal person av pinnen om dagen. Da er det ikke alltid hans svar er veldig koselige heller, men når jeg tenker på de i ettertid er det absolutt på sin plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...