SpiseLise Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Moren min mener at grunnen til at snupps plutselig bæsjer så ofte, er at hun strever med tennene sine. Er det virkelig noen sammenheng mellom det å få tenner og hvordan magen fungerer?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Har hørt om de som reagerer med å få løs mage når de holder på med tennene ja! Vi har ikke hatt det slik, men dette, som så mye annet, er jo ikke likt til disse små
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jepp,de sier så....Merket det også på lillevennen.Bæsjet oftere og grønnt;)
SpiseLise Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Aha...:-D Får håpe for alles del at de tennene kommer ut snart da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå