Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 jeg er 32 uker på vei. hatt et veldig lett svangerskap hittil, men fått så mye utflod og hatt vondt den siste uken.. og istad når jeg var på do og tissa og skulle tørke meg, så kom det masse slim på papiret. dette er vel ikke slimproppen?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Det er umulig å svare på, men du trenger ikke å bekymre deg. Min slimpropp gikk i uke 21, ikke unormalt ifølge overlegen som undersøkte meg.
Chiabatta Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Slimproppen er skikkelig "stor", så du er ikke i tvil når den går.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Slimproppen hos meg gikk 4 dager før gullet kom til verden, 9 dager før terminen. den var stor og slimete..Kompakt rett og slett. Kan strekkes i det uendelige. Du tørker og tørker, blir aldri tørr:) Var NOE rødt i "proppen" (ser ut som en diger snørrklase). Ekkelt, men sant:) Hvis proppen går for tidlig, kan det bygges opp en ny underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå