Crazyyyyyyyy:) Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Tok ks for 4 uker siden og nå har jeg fått betennelse i kanten på venstre side! Var hos legevakta idag og fikk resept på Pennecillin.... Har 38,5 i feber og det har jeg ikke hatt siden 6klasse.... Ikke morsomt dette! Håper det blir bra!!!
Murmeline Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hvordan ser det ut? Rødt og hissig? Jeg hadde dette selv, ble vondt på barsel, men de trodde ikke på meg. Gikk med vondt noen dager før de hjalp meg. Fikk medisin, og ble merkbart bedre etter et par dager, så bedre og bedre:)
vi blir 4 :o) Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 jeg hadde det også. og det tok ikke lang tid før anti-biotikan virket, og smertene ble borte.. mitt vesket så mye også.. skikkelig ubehagelige greier.. men det går over ) Værre med hun i Tr.heim hvor stingene gikk opp )
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Rødt og hissig og hovent. ca ett par cm som er betent. Ble limt i ytterkant. Også her om dagen så oppdaga jeg enden på en trå som stakk ut så den klipte jeg bort. Sikkert dumt det da..... Det er derfra det verker nå. Resten av stinget kom ut i sted! Ekkelt! Vondt er det også! Halter nesten når jeg går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå