2småkrapyl Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Noen som har noen tanker om å ta Paracet eller Ibux nå som jeg er 4 dager på overtid?? Har store problemer med å få sove om natten, ryggen er som en muskelknute etter dårlig mulighet til å variere liggestillingene med den digre magen. Tok en Paracet i natt og det hjalp meg til noen timer på øyet,men tenker at jeg kanskje ikke burde gjøre det hver natt?? Hva synes dere?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Paracet kan du bruke iht pakningsvedlegget, men Ibux bør du holde deg unna i graviditeten
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Bare du ikke overgår antall per døgn som står på pakken, så kan du fint ta paracet. Ta to stk og sov godt! Det trenger du som snart skal føde:-))
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 fått streng beskjed av føden at det er kun paracet som gravide kan ta
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 du skal ikke bruke ibux når du er gravid,
2småkrapyl Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 Takk for svar. Da blir det noe å sove på i natt også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå