Gå til innhold

Litt teite og pinlige spørsmål om slimproppen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Hvordan ser den ut?

- Hvor stor?

- Hvor lang tid tok det før fødsel for din del?

- Kan man leve som normalt etter den har gått, dvs bade i badekar, ha sex ol?

Lurer litt på om det var slimproppen som gikk i sta, og finner ingen god informasjon i bøker og brosjyrer ol. Skjønner jo at det ikke er bilder, men kunne vel vært en beskrivelse kanskje? Står bare at den ikke behøver å se ut som en propp, og da ble ikke jeg så mye klokere.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Mine 2 slimpropper har vært gul/blanke og ganske kompakte. Som er seig buse du kan trekke i som en strikk. :o) Men den kan variere både i farge og konsistens så det finnes nok ingen fasit!

- På størrelse med en liten drue ca

- 1 gang gikk slimproppen 4 dager før fødsel, denne gangen gikk den i uke 21...

- Du kan leve helt som normalt.

I følge fødselslegen som undersøkte meg nå i uke 21 (jeg fikk ikke kontroll pga slimproppen, jeg måtte legge på å si jeg hadde blødd selv om det egentlig ikke var helt riktig) er slimproppen hverken av interesse eller betydning for når fødselen starter. Jeg var sikker på at jeg kom til å senabortere da min gikk, men det var altså ikke tilfelle. Noen mister proppen mange måneder før fødsel, noen uker før, noen under fødselen mens de fleste faktisk aldri ser noe til den...

Ofte går den som følge av at livmorhalsen flates ut og modnes, derfor forbinder vi den med at fødsel er rett rundt svingen, noe som altså slett ikke trenger å være tilfelle. "Slimpropphysteriet er skapt av forumer for gravide på internett" var beskjeden overlegen på Gyn poliklinikk sa til meg! :o)

Skrevet

Heia! har aldri sett en slimpropp, og har født to barn. Så da så.

Skrevet

Jeg trodde miin propp var en masse slim, men der tok jeg feil hehe... Når den kom ut, så var det igne tvil.!!! Er den som den oftest blir forklart som, en diger snørrklase hihi,.,så kan du ikke unngå den:) Du må tørke og tørke og aldri blir du tør mellom beina:) Den klumpen kan strekkes i det uendelige.)

Min gikk 4 dager før fødsel..... Etter masse orgasmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...