Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 hei er det vanlig å holde tale til mannen sin? har lest så mange plasser att det ikke er det. synst nesten jeg bør holde tale,men er veldig nervøs for å gjør det. hva skal dere gjør?
Gjest Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 det er mange som gjør det veit jeg.. men også mange som lager en sang til sin kjære i sted. litt om hvordan dere møttes og hvordan han fridde og slikt. at nå er dere lykkelig gift og sånn. ei jeg kjenner gjorde det i stede for tale.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 altså du skal ikke synge den til han i stede for å snakke da. du legger den i sang heftet sammen med de andre sangene som alle synger. men det skjønte du sikkert at jeg mente.. tihi=)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 hmm er sikkert ikke så dumt det nei. det er bare så vanskelig å finne ut hva jeg skal skrive. vi møttes i fylla og jeg tok han med hjem ikke så veldig romantisk akkurat og ikke noe jeg vil dele med alle heller. får hoppe over den delen da eller pynte på det. har heldigvis god tid på meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 noen forslag til hva som er greit å ta med i talen til mannen sin? skal jeg takke foreldrene å slik? eller hvertfall si noe til dem også? er så usikker.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg skal ikke si så mye.. jeg vet nemlig at jeg kommer til å begynne å hylgrine;-) Det jeg har tenkt til å si er hvor høyt jeg elsker ham, og hva jeg elsker ved ham. Har ingen planer om å fortelle hvordan vi møttes og slike ting.. det skal kun være en stor kjærlighetserklæring til min mann!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 I de bryllupene vi har vært i har brudeparet talt til hverandre.. det har jeg tenkt å gjøre også.. Lurte lenge på om jeg skulle synge til ham men jeg er så full av følelser ellers at jeg er redd jeg brister på en slik dag! :-)
AnnCoglillepinky=) Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Bare gjør det som føles naturlig for deg det er jo ikke noe krav om at du skal holde tale, men du vil nok ikke angre på det om du manner deg opp å gjør det Holdt tale til mannen min da vi giftet oss, og da snakket jeg litt om hvordan jeg synes vi hadde det, om samspillet mellom oss, litt om framtiden. Dessuten dro jeg inn et par spøker som jeg viste ingen ville ta ille opp. Noe tull med svigerforeldrene, eller ett eller annet, det faller (vanligvis) i smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå