Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Slik skjedde det: Rett etter at jeg var ferdig i dusjen så ringte det på døra dingdongdingdongdingdong! Hjelp, er det nå det skjer? Forloveren min kom, pakka bag for meg og satte bind for øynene mine. Så kjørte vi i 45 min og endet opp hos foreldrene mine og resten av jentene tok i mot meg med dusker og heiarop, her spiste vi deilig frokost. Så fikk jeg mange oppgaver å løse og fikk en bokstav i premie som jeg til slutt skulle sette sammen til neste aktivitet: HUDPLEIE. Jippi! En time med rensing, peeling, skvising, massasje, napping av bryn og lett sminke. Så nå er fjeset klart til å giftes bort. Neste aktivitet var keramikkmaling, alle plukket hver sin skål eller fat og malte så pent vi bare kunne. Det var kjempekoselig å sitte å dulle med dette sammen. Tror mange ikke syntes at det var det kuleste på forhånd, men vi koste oss allesammen. Så dro vi på fridays, spiste lunsj- jeg ble tatt med i baren og lagde strawberry daquiri (hmm, skrives vel ikke sånn?) til alle sammen, og vi fikk heliumsballonger og sang med lekre heliumsstemmer. Herregud så hysterisk morsomt som det var!! Neste og siste stopp var leiligheten til venninna mi. Jeg fikk pakker som skulle forbindes med riktig person (kondomer, miniwhiskyflaske, trinse til skistav + mm) Så skulle vi alle skifte til penklær, og jeg ble gift med maskeforloveden min i jentekropp. Hahaha Kl 22 ringte det på, og inn kom en magedanserinstruktør. Gud, det var så kult. I en time lærte hun oss magedans, vi klønet og koste oss. Kjempevanskelig! Kl 24 spiste vi middag, og hadde drikkeleker etterpå. Kl 3 var vi en trøtt gjeng som landa godt på puta, og sov vel fortjent. Alle hadde jo stått opp kl 6.30. Det herlige med overnatting er jo at vi alle sammen spiser deilig frokost sammen. Jeg har verdens skjønneste venninner, tenk all tid de har brukt på å planlegge dette, og lage alle mulige oppgaver til meg. Det eneste pinlige jeg måtte gjøre var å velge en nabo hos foreldrene mine og synge for denne. Hahaha det måtte jeg fordi jeg synger veldig falskt. Men jeg kjenner jo alle naboene der så det vare egentlig bare morro det og. Gurimalla, et så langt innlegg har jeg aldri skrevet før, så spørs vel om noen gidder å lese det. Men måtte bare fortelle hvor fantastisk et utdrikkingslag kan være:o)
Vannmann35 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Det hørtes veldig bra ut - godt du koste deg!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Det hørtes ut som at du har hatt det riktig festlig! Håper jeg får utdrikkningslag og ikke utdritningslag. Det har jeg ikke sans for. Men slikt som det du fikk, synes jeg høres ut som midt i blinken! Nå kan kan den store dagen bare komme!! Lenge igjen?
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Ja, det var virkelig en festlig dag! Fantastisk! Er bare 13 dager igjen nå.....
Gjest Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 det hørtes ut som en skikkelig fin dag=) lykke til om 13 dager da..=)
sussa4 Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Så koselig Godt du sitter igjen med en god følelse. Håper jeg også er så heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå