#Ariadne# Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 min kom fordi han hadde lyst, ikke for de han måtte. Hadde han ikke møtt meg hadde han nok ikke blitt i norge..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Vi har bodd mange år i Spania og bestemte oss for at nå ville vi prøve å bo i Norge litt. Hadde nok neppe funnet på å flyttet til kalde nord hvis det ikke hadde vært for meg.
ChaChi Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 ja si det.. har ofte spurt hvorfor han valgte akkurat norge, men får aldri noe godt svar.. var vel fordi han hadde hørt om norge før. selfølgelig bare svada om at det var lyst hele sommeren og mørkt hele vinteren her, og isbjørner over alt og sånt. hørtes sikkert spennnede ut det;) Han hadde nok ikke blitt værende om det ikke hadde vert for meg og datteren vår nei, det tviler jeg sterkt på..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Min trengte heller ikke, men det er veldig stas i Pakistan tror jeg å reise til utlandet. Han var her egentlig bare på 3mnd turist visum først.
pebbels Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Min dro litt på trass og måfå for å slippe militærtjeneste hjemme. Havnet i norge litt tilfeldig. Tipper han traff en dame og bestemte seg for å bli. Bodde her ulovlig lenge, traff sin første kone og giftet seg. Ble skilt, og når han traff meg skulle han aldri bli sammen en norsk dame igje,."Passer bra", se jeg, for jeg skulle aldri bli sammen en utlending igjen. Det er 10 år og tre barn siden. Å flytte hjem er uaktuelt nå, er veldig høy arbeidsledighet der. Men kanskje når vi blir gamle?
Mulatica Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Min har vært gift med en norsk dame før. Men det var heldigvis et avsluttet kapittel da vi traff hverandre.
Ompalompa Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Han ble med meg hjem.... Vi traff hverandre i hans hjemland, han ble med meg til Norge, da jeg reiste hjem 10 mnd etter at vi traff hverandre. Det er 7 år siden. Vi har bodd ca halve tiden etter det her i Norge og halve i Ecuador.
kajak&Daniel Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Han traff en norsk dame da han bodde i belgia, ble med henne til Norge og giftet seg med henne. Men det gikk ikke så bra som han hadde håpet på.. En stund etter de hadde flyttet fra hverandre, traff han meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå