Gå til innhold

Hva skal jeg levere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jobbet litt og vært sykemeldt, nå nærmer det seg tiden for å sende inn søknaden om foreldrepenger. men hva skal jeg ha med av "lønnslipper?? den siste jeg mottar før jeg går ut i perm??

jeg får jo liksom 2 slipper. en fra jobb og en fra nav. skal jeg sende begge da eller bare den fra nav??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav innhenter de nødvendige opplysninger om inntekt.

Skrevet

Du trenger ikke å levere lønnslipp, jeg trengte ikke det.

Skrevet

åå men står ikke det i søknaden at man skal legge ved lønnslipp/ evt selvangivelse

Skrevet

jeg har nettopp levert søknad, og trengte heller ikke levere lønnslipper.Eneste hun på nav sa var at jeg med fordel kunne ha tatt med meg selvangivelsen slik at de kunne sett litt på den,siden den nå har kommet. :-)

Skrevet

din arbeidsgiver eller der du får penger fra skal fylle ut ett skjema som skal ligge sammen med søknadden.

Skrevet

fikk beskjed om å sende med siste lønnslipp og terminbekreftelse jeg. Har fortsatt ikke levert. Spekulerer litt på terminbekreftelsen. Er det nok med helseskjemaet, el skal legen skrive egen bekreftelse? Vet unansett ikke om jeg vil levere fra meg kopi av helseskjemaet. Nav har da ikke noe med å vite min vekt og blodtrykk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...