Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 For noen dager siden brukte vi besteforeldre som barnevakt for snuppa vår på 20 mnd. Vi var hjemme hos dem på overnattingsbesøk, og skulle bare besøke noen venner noen timer en kveld. Da vi kom tilbake på kvelden ser det virkelig ut som om de har kost seg med vin mens de har sittet barnevakt. I ettertid er vi litt uenige om hva vi har observert, jeg mener begge to hadde drukket vin, samboeren min mener bare bestefaren hadde drukket vin. Vi har ikke tatt dette opp med dem enda, men vi mener begge to at å kombinere det å sitte barnevakt med inntak av alkohol er upassende. Hva mener dere???
Anne-B. Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Syns det er dumt at begge drikker, i tilfelle det skulle bli behov for å hive seg i bilen i all hast til sykehus eller noe sånt. Samme gjelder egentlig når man sitter hjemme begge foreldrene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå