Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Har ikke hatt sex med sambo på mange måneder....å da vi hadde sex for et par dager siden, kjentes det så vondt ut....nesten som det stakk inni. Tror ikke jeg har sopp heller....skjønner det bare ikke....skuffende siden jeg hadde gledet med til vi endelig skulle ha litt "kvalitetstid" sammen... Andre med dette problemet? Eller noen med en ide hvorfor det stikker?=o(
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Tror man er litt "tørrere" når man er gravid. Og kansje kombo av det og at det var lenge siden sist. Bruk laaaang tid på forspillet. Også hørt at glidemiddel kan hjelpe også. Ellers ville jeg hørt med Jordmor.Hun har greie på slikt..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ja, får håpe vi finner ut av grunnen...var jo skuffende....liksom gleda meg til endelig litt kos...så blir det bare vondt... Men kanskje bruke glidemiddel eller no neste gang....håpe det hjelper!! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå