jente29år Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Her i gården er det ikke snakk om å ligge alene eller leke alene i det hele tatt for tiden! Jeg kjenner at jeg blir litt småsprø av og til. Hun har aldri vært så flink til å ligge under babygymmen og lekt alene i lang tid før heller men de siste ukene har det ikke vært snakk om 5 min engang. Noen ganger vræler hun bare jeg går inn på kjøkkenet slik at jeg blir ute av synet (selv om kjøkken og stue ikke er ordenlig adskilt, men hun kan ikke se meg). Er ikke så ivrig på babygymmen eller leker i det hele tatt for tida forresten heller. Etter at hun begynte å rulle fra rygg til mage ruller hun seg rundt med en gang vi legger henne ned. Kan ligge ganske lenge på mage nå men mest når vi underholder henne. Veldig utålmodig unge jeg har! Flere som har det sånn`?? KOmmer det til å bli bedre eller??Hope so.... Hun er 4,5 mnd
SpiseLise Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Ja, det blir bedre! Jenta vår var også sånn. Husker ikke når det snudde, vet bare at det har vært mye bedre en god stund, og nå er hun 3 mnd eldre enn din.
jente29år Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 Takk for svar! Håper det skjer med lillesnuppa mi også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå