Gå til innhold

Hva koster brudekjolen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte 3000 for kjolen min!!! Den koster egentlig 9200, men det var salg på den. Er leid ut tidligere, men det spiller ingen rolle for meg. Skulle bare veg å se på brudepikekjole, men når jeg så kjolen og prøvde den på, var jeg solgt. Min drømmekjole. Eneste minus er at den er champagnefarget istedet for ivory, men for den prisen synes jeg ikke jeg kan bry meg om det. Er kjempefornøyd!!! Og så mye billigere enn jeg hadde trodd. Synd tilbehøret blir dyrere :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bet 4000,- for min, og den blir sydd til meg etter mine mål.

Kjøper den gjennom www.mirasmiras.net Det er en kjole jeg har funnet på en annen nettsiden, men de kunne fint sy den til meg slik jeg ville ha den.

Søstern min og mamma kjøper også selskapskjole derfra....og de får 25% hver i avslag på kjolen når den blir bestilt og bet. samtidig med min kjole.

Skrevet

2900 kr ga jeg for kjolen. kjøpte den i brudesalong på høstsalget :) Drømmekjolen min. Jeg var utrolig heldig :) Den var akkurat som jeg hadde sett for meg og i min størrelse, så kunne ikke la den henge igjen :) Har kjøpt slør utenom til 600 kr, også leier jeg underskjørt..

Skrevet

Jeg betalte 3800. Det er faktisk mange fine kjoler som går under ballkjoler som ser ut som brudekjoler. Det spørs jo åssen type kjole du vil ha,men min gikk under ballkjole og det ser helt lik ut som en annen brudekjole jeg så på. Eneste forskjellen er at perlene var ikke i samme mønster. Ordet brud gjør at prisene stiger.

Skrevet

Kjøpte min drømmekjole for 5500kr inkl underskjørt og sko kostet 400kr,sløret får jeg sydd til 500kr!

Skal selge kjolen etterpå:)

Skrevet

4500 ,- sydd etter mine mål...

Skrevet

Betalte 7000 for kjole, underskjørt, slør og sko :o) Christines brudesalong hadde brudesalg på Oslo Plaza i høst!

Skrevet

Jeg kjøpte min brukt. en Maggi sottero, kostet 14 000 ny. jeg fekk den for 2700. kjempe billig synes jeg.

Skrevet

Min kjole av en drøm kostet 9900,- og lå 4000 kroner over budsjettet....

Men har man funnet kjolen så har man funnet kjolen. Hadde holdt av 2 kjoler før jeg fant denne, men følte at de ikke var 100% noen av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...