Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Nesten litt rart.Tiden flyr fra meg.....trodde jeg skulle ha en liten baby lenge jeg,men nei da....Lillemann vil ut å se verden. Liksom så rart denne gangen siden jeg er "ferdig".....skal aldri ha baby mer *snufs* Hehe......mannen min (rart å si det....gift i to uker,juhuuu) syntes jeg er litt snål når det gjelder slike ting han...hmrf...skjønner ikke det *ler*
Ronja65 Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Så koselig:-) Men enig i at det er lit rart, men også koselig:-) Det har Thyra akkurat også begynnt å gjøre. Det er lit "vinglit". To steg stopper lit, to steg og plutslig så har hun godt i gjennom stuen:-) Vem vet? kanskje du ikke er "ferdig" allikevel:-). Vi er nok flere her som vært "ferdige" men fått små overraskelser:-)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2007 De er jo så herlige når dem stabber rundt på disse småe tottlittene sine *smelt* Hehe....Regner med at vi er "ferdige" nå.To flotte gutter holder for oss:o)) Ser på profilen din at jenta deres er født i april og at du er i fra Akershus? Gutten vår blir 1 år den 30.Tenkte kanskje vi fødte på samme sykehus,hehe:o)
Ronja65 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Thyra ble født på Ullevål og vi var på ABC.:-), hun ble 1 år den 4 april:-)
Karomamma Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Grattis med stor gutt!!! Er det han eller du som er Tarzan forresten?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2007 *ler* Tarzan er 6 år og helt gal etter å klatre i trær...derfor vår lille/store Tarzan,hehe. Tigergutt er lillemann og grunnen til det er at fra han var 5 mnd har han "knurra og fresa" som en liten tiger. Ok da er det nesten 1 mnd forkjell på Tyra og Lukas da.Han ble født på A-hus:o))
Superlis Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Flink gutt!!! Lillegutt her har det vist ikke travelt med og slippe seg,går og går hele dagen,men bare der han har noe og holde i:)) Var 1 år den 11.april...litt uvant søskene har gått tidlig..dvs før de fylte året,men pappaen var 15mnd før han begynte:)) Morro og se på når de stabber avgårde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå