mathilde Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Her er det 9 dager gammel baby som syntes det er stor stas å henge i puppen til mamma, allerbest i timevis på natten. Lateks-smokk er gjennomskuet: her gjelder ekte varer... Hva i all verden har dere gjort som har vært i samme situasjon?
hårsår Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Min 9 dager gamle baby fikk lov til å henge i puppen alt hun ville =) Nå er hun 6,5 mnd, og jeg pakker vekk puppen når jeg mistenker at hun bruker den som smokk! De trenger både mye mat og kos den første perioden, så jeg hadde latt babyen få lov! Lykke til =)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Ikke så mye å gjøre egentlig fant jeg ut.... Lillemor ville ikke ha fake-smokk bare puppen dugde. Så jeg satt vel med puppen ute de første 3 mnd. Men det er ganske vanlig å ha det sånn fant jeg ut så det var bare å slå seg til ro med at dette er en periode som går over. Når de er nye i verden så er mamman og puppen det tryggeste stedet på jord, kjente lukter og varmt og godt. Jeg ga ganske fort opp å få henne til å sove alene på natta. Så for å få noen timer søvn så lå hun sammen med meg de første 3 mnd. Da sov vi godt begge to. Så noen gode råd har jeg vel ikke til deg men trøster deg med at det går seg til etterhvert!!
mathilde Skrevet 15. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2007 Er jo sant det... Men blir redd for å sovne på ham tilsist, for han merker langt inn i søvnen at jeg plugger han fra. Men det er jo ingen alder så langt, så herved har jeg smurt meg med masse tålmodighet (og ømme bryster)...
Pappaimars Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Slik har vi det her også, og jeg er veldig bekymret. Sambo og jeg har ikke sovet på flere dager, og jeg er redd sambo bryter sammen snart. Gutten vår på 10 dager sovner etter mat, men våkner igjen etter 30 sekunder, og vil rett tilbake til puppen. Jeg koser litt med ham, og da roer han seg kanskje i 10 minutter, men blir så helt febrilsk etter pupp. Han hyperventilerer og stresser vanvittig helt til han får puppen, og blir liggende der. Dette gjentar seg hele dagen og natten. Jeg går en tur med ham på dagen mens sambo sover, og da sover han i ca tre timer. Han kan også finne på å sove et par timer på kvelden, men det er alt. Godt å høre at også andre har det slik!! Men han er fryktelig søt da!!!!! Han er jo et kosemonster, og det ville jo vært verre om han aldri ville ha kos...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå