Gå til innhold

fy flate! sambo er en EGOIST!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

her lager han graut til kveldsmat til ungene, så setter hanseg til bords og forsyner seg, og når jeg kommer for å sette meg ( var på do da "det ble servert") så er det pokker meg ingenting igjen til meg- han hadde ikke en gang dekket på fat til meg???!!!!

jo, takk, så fint å se at du BRYR deg og TENKER på meg også liksom

for en dust- nå er jeg sur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

milde jesus, jeg hadde klikket totalt på han. totalt...

Skrevet

OH SHIT!!

Da hadde det blitt krig i heime viss det hadde skjedd her.

Grrrrrrrrr..

Skrevet

ja da hadde jeg klikka i vater tror jeg... fyttirakkern...

Skrevet

hehe- jaaadaaa......... jeg vet- litt over-irritabel for tida da men... :)

ikke sant??? klikkis!!!!

for en utrolig kjempe diger mega-dust!!!!

han skal jo tenke på meg og babyen HEEEELE tiden, hvis ikke, kan han bare gå hjem å VOGGE- for et tillitsbrudd!!!!

EGOIST!!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddet å lage noe bråk ut av det jeg.. Hadde smurt meg ei brødskive og bare sagt takk for maten... (er ikke noe glad i grøt, men hadde ikke laget noe bråk ut av det.. )

Skrevet

Akkurat no så e eg glad for at eg ikkje har en samboar å klikke på;)

Eg hadde blitt såååå drit suuuuuur altså! Huff sei eg bare!

Skrevet

Se det positive i saken,samboeren min hadde aldri i verden kommet til å laget grøt til barna,ikke tatt i kasserollen engang!

Tenk at du er heldig at han laget mat og ga til barna. ;)

Skrevet

OY.. seriøst??? hvem gjør son da?? glemmer den gravide dama si lissom... da hadde jeg faen meg blitt sur.. gudamej.. glad ikke sambo gjør son ja..

Skrevet

Jepp min man også..... :-(

På torsdag så hadde han laget middag bare til han. Jeg stod opp etter å ha hvilt meg litt og kjente en deilig mat lukt og snudde meg mot kjøkkenet for å se hva det var, INGEN TING IGJEN. :-(((((((.

Jeg hadde laget middag til barna tidligere, men de ville bare ha pasta og det syns jeg ikke er så veldig godt.

Tankegangen er ikke så lang alltid.

Skrevet

Fy flate , Ja...da hadde jeg oxo blirr ganske sur !!

Går vi og bærer fram deres barn, masse vondter osv....så kan de ikke avlaste litt med å hjelpe litt til med matlaging til alle....?

Å når en endelig hjelper til....passer han ikke på å avse litt til deg?!!

Hmff!! Egoistisk ja!

Skrevet

hehehe:)))

han er jo så søt da stakkars:)

bare sånn off-the-record her, så er jeg ikke seriøst forbannet altså, men det tror jeg de fleste forsto:)

men jeg ble litt paff altså, og slengte ut av meg noen morske kommentarer om at nå var han jaggu egoist! så gikk jeg bort og demonstrativt slo av tvn med fotball på (som han nettopp hadde skrudd på) og gikk ut på trappa å satte meg ( he he- litt slem, men pyttsann)

så kom jeg inn igjen og satte meg på bim å søyt:) så her er det husfred

(gubben kom bort til meg når eg kom inn og sa unnskjyld for at jeg var egoistisk, jeg skal lage noe godt til deg i kveld...

og da var jeg barnslig og svarte med: jeg vil ikke ha.......

rimelig barnslig her ja:)))) men men- lit moro må en ha:)))

hihihi!!! nå skal jeg vise han denne tråden, og erte han litt ;)

hydr, hydr, hydr!!!!!!!

Skrevet

da hadde jeg blit sur også! skjønner veldig godt at du reagerte på det. akkurat som du ikke skulle ha lissom...dårlig gjort....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...