Sørland-snuppa Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 jeg har jo sendt inn søknad til nav om fødselpenger eller om de permisjonspengene. men jeg har ikke fått noe tilbakemelling fra de om at de har mottatt det og at det er innvilget, har heller ikke hørt noe fra arbeidsgiveren min om at nav har tatt kontakt med de (noe nav sa at de skulle). er så engstelig for at det skal bli noe kluss i begynnelsen og jeg ikke får noe lønn den første gangen. jeg har jo husleie og mange regninger som skal betales.jeg gikk ut i permisjon for 2 uker siden til mandag. er det flere som ikke har hørt noe og at alt går automatisk uansett.? eller har alle fått en tilbakemelding om tid første utbetaling kommer og slikt?
doble Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 jeg har fått svar om at søknaden er til behandling, men ikke noe endelig svar. Sto i berevet at de skulle sende meg nytt brev når de hadde behandlet søknaden ferdig. Har 9 uker igjen jeg da..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Jeg fikk brev om at alt var iorden. Ring NAV imorgen og hør om alt er i orden. Kjipt å plutselig ikke få penger...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Jeg har fått brev om at søknaden var motatt men ikke at den er innvilget. Ringte nav for en tid tilbake grunnet noe feil jeg hadde skrevet på søknaden og da sa de at jeg ikke ville få noen bekrftelse før etter jeg hadde født, dette pga. det er visst først da de kan sette riktige datoer. (vet ikke helt grunnen til det, da jeg trodde permisjonen var fra da man gikk ut og 54 uker etter det, evnt avbrutt av ferie:-) Kanskje greit at du ringer å får bekreftet at de har mottatt søknaden, hvertfall.
filijokus *fødeklar* Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Apropos fødselspenger.. Når er fristen for å sende inn søknad? jeg er så treig med sånne ting, og det er sååå mye som skal fylles ut. Tror seriøst jeg trenger hjelp til det. Har termin 28.juni, så det er jo ca 8 uker til jeg går ut i permisjon..
**Frøken84** Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 hei hei.. tror det er litt forskjellig åssn di gjør ting fra kontor til kontor. jeg har ikke fått no tilbakemelding fra dem. så jeg ringte dem, og alt var ok der. di pleide ikke å sende ut no papirer før etter fødselen. pga at di må ha di riktige datoene. så jeg vill anbefale deg å ringe dem om du er nervøs og høre med dem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå