Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har begynt å hylgråte når jeg legger henne... Isted tok jeg henne opp fordi hun ikke virket trøtt og la henne på leketeppet sitt. da ble hun kjempeblid.. Lå der i 10 minutters tid til hun virket trøtt, så da la jeg henne igjen. Så fort hun kommer opp i sengen sin så begynner skrikingen igjen. Begynner hun å trasse alt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan godt være. Jeg har opplevd lignende når jeg har prøvd å legge junior på babygymen sin. Vræler som bare det, slutter og er blid når vi tar ham opp. Helt tydelig at dette er noe han ikke vil akkurat nå hvertfall. =)

Skrevet

Heisann:)

ja detkan jeg love deg!! De vet hva de vil fra de er bittesmå!!

jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg testet dette på mi tulle...hun skreik og vrælte,men jeg var så sliten så hadde ikke krefter til å gå med henne,så jeg satt i sofa og vugga...hun vrælte høyere og høyere til slutt klarte jeg ikke mer og reiste meg ( hørtes jo ut som om hun skulle dø) og hva skjedde??? joda det ble helt stille.....jeg satt meg ned igjen og hun begynte å hyle...reiste meg og stille ble det...tro meg de er smartere enn vi mammaer tror...:)

Skrevet

Hei:)

Jeg tror ikke babyen din er trassig, tvert imot.. Babyer trenger nærhet fra mamman sin, dere har tross alt vært nær hverandre i ni måneder. Eneste måten hun kan å si ifra på enda er gråting. Det tror iallefall jeg da, at hun savner nærheten din når hun legges i sengen sin. På leketeppet er det interessante ting å se og ta på. Sønnen min er nå snart 7 måneder, og det er først nå i det siste jeg tror han begynner å trasse litt, for å få ting som han vil. Tror aldri en baby kan være trassig før de er sånn ca 5 måneder, rundt der!

*Bruf*

Skrevet

Kan hende hun synes sengen er litt stor og skummel, og at det er bedre og mer koselig hos mamma'en sin. På leketeppet er det mye interessant, er klart det er mer spennende å ligge der.

Gutten min hadde også en periode hvor han vrælte hver gang jeg la han i senga. Nå har han en ekstra dyne oppi der slik at det er lunt og ikke så stor plass. Var også en periode hvor jeg la han i vogna på soverommet, det funka for oss.

Men tror ikke jeg vil kalle det trass, babyer styres av følelser, hva som kjennes bra, og hva som ikke kjennes bra og gråten er den eneste måten de kan si ifra på :)

Skrevet

Nei. Så små babyer er ikke utspekulerte. Dhar behov de sier i fra om, de trasser ikke. Gråten forteller oss at de ikke er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...