Gjest Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 Hva med rosa å hvite kunstige rose blader??Er det dumt? Jeg skal ha buketten av bare roser-hvite og rosa.Dette er en rød trå i bryllupet så tenkte dette kunne være en god ide å ha i eskene som et minne?Eller??
wirre;o) Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Jeg skal være forlover, og hjelper til med bryllupet og i den forbindelse må jeg bare stille et sprøsmål, for du vet tydeligvis hva dette gaveeskegreiene er. Hva er greia med gaveeskene??? Er jeg helt uttafor om dagen? Har vært i flere bryllup, men aldri fått gaveeske. Høres ut som en hyggelig ting egentlig,
Gjest Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Det er bare for å gi gjestene en overraskelse!Å de kostet ikke noe mer enn et par andre borkort jeg kikket på.skal bruke eskene som bordkort da.er jo veldig nusselige å små så så himla mye får vi jo ikke plass til oppi der.Bare en liten oppmerksomhet;)
Vannmann35 Skrevet 15. april 2007 #4 Skrevet 15. april 2007 Mener du at du skal ha kunstige roseblader i eskene som selve gaven?? I så tilfelle så skjønner jeg ikke poenget med det - hva skal gjestene med det? Jeg mener at gaven i eskene må være noe de kan ha glede av, noe spiselig som sjokolade, tyggis e.l., alternativt noe annet som kan brukes til noe nyttig. Hadde jeg fått en eske med roseblader hadde jeg blitt veldig skuffet ja.
Gjest Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 jeg skjønner ikke helt poenget med disse gaveeksene jeg.. kan noen forklare?=)
*Mila* Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 Meningen med disse "oppmerksomhetene" kalt gaveesker, er en takk, en liten oppmerksomhet til de andre. Mange velger å ikke ha dem, mens andre vil ha dem. Noen bruker dem også som borkort. Innholdet varierer stort. Roseblader ville ikke falt i stor smak hos alle, men kanskjen et par som scrapper. Noe av det vanlige er små godter, sjokolade, drops ect. mens andre legger ibux, mintdrops eller tyggegummi og sånne ting som "trengs til fest, eller rett etter:)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Ville stussa fælt om jeg fikk kunstige roseblader i gaveesken....... Ideen om å bruke gaveesker er morsom, og om jeg skal det ville jeg heller gjort som Mila skriver, eller funnet en individuell liten sak til hver enkelt. Dvs at jeg har lagt sjela mi i gaveeskene. Gjør jeg ikke det kan jeg jo like gjerne la vær å ha gaveesker.
lutefisk Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Enig med de andre; dropp rosebladene. Hva med rosa og hvitt godteri i stedet? Eller noe annet rosa og hvitt? En paracet (hvit), og et skumhjerte (rosa)? En jeg kjenner skrev en personlig lapp til hver gjest. Himla mye arbeid, men gjestene ble kjempeglade.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Tror jeg går for love hearts med just married på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå