Tiddelidu Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 I dag har han tissa ut tre håndklær på stellebordet.. Nå til kveldsstellet tisset han ut det siste. Greit nok. Ny bleie ut på rommet for å legge seg, så bæsjer han. Inn på badet for ny bleie. Så bæsje litt til - på håndkledet, og litt til bæsj også avslutte det hele med en god stråle. Det siste håndkledet gikk rett i søpla..!! Flaks vi reddet pysjen.. *oppgitt* Han er tømt til kvelden! Flere?
Maisie Skrevet 15. april 2007 #2 Skrevet 15. april 2007 Hehe, kjenner igjen det der, ja. Det er så typisk at når man akkurat har skifta ei bleie og kommet ut i stua igjen, så hører man den umiskjennelige lyden av bæsj som blir skviset ut i bleia.... Hvorfor kan han ikke bæsje før jeg skifter da? Det er ikke så mye tiss på stellehåndklærne, som oppetter veggene (han han veggen foran seg på stellebordet). Men hvis jeg legger bleia litt sånn løst mellom bena hans, så hjelper det. Bortsett fra at han elsker å ligge uten bleie da. Tror jeg har fått en liten nudist. Det blir vel verre når han blir større og skal lære seg i tisse i do....
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 jenta mi distansebæsjer! det lengste hun har bæsjet er 1,5 METER! men jeg synes det er litt festlig igrunn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå