Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #1 Skrevet 15. april 2007 lurer fælt på hva dette kan være... det svir så grusomt ved truseområdet, både nedover mot "utgangen" og på sidene. noen andre som har hatt det slik,eller vet hva det kan være? er 32 uker på vei. klem helena:O)
Flippflapp Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 sopp sikkert.....hadde det samme jeg....sved som pokker, i allefall om jeg klødde der eller tørket litt hardt når jeg var på do. var faktisk så ille noen ganger at jeg begynte å blø der det sved. jeg brukte pevaryl mot det jeg.....har ikke hatt noe mer siden...er vel 3-4 uker siden jeg avsluttet den kuren....
Flippflapp Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 vel...har du på deg for stramt undertøy da? spes de som har litt "blondekanter" kan skjære seg litt i siden. spes når man sitter for da blir magen liggende oppe på låra, slik at trusa blir "klemt" om du skjønner. hmm det er vel det eneste jeg kan tenke meg at det er da.....om du tror det er det så bytt i allefall til et par ekstra større truse, og kanskje litt mildere vaskemiddel også...i tilfelle du reagerer litt når stoffet blir såpass gnidd inn i huden.....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 har ikke det heller skjønner du.. hehe,ikke lett og forklare, men kjenner at det svir innvendig ... som om jeg har brent meg på brennesle... noen ganger gjør det veeeeldig vondt.. men merker det hele tiden liksom..
Gjest Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Du mener at det svir innevndig og ikke utenpå? I såfall så er det ganske vanlig. En eller annen del av ungen presser ned og det kan skape en skikkelig brennende følelse.
2 prinsesse +? Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 det er båndene som holder livmoren som kjennes sviende brenende når de strekkes,har det på samme viset og jordmor kunne bekrefte att det var det som var problemet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #9 Skrevet 15. april 2007 åh det var godt og høre. redd det var noe galt. tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå